
- Przebrania
- Dodatki do przebrań
- Urodziny dziecka
- Urodziny nastolatków
- Urodziny dla dorosłych
- Wieczór panieński
- Wieczór kawalerski
- Ślub i wesele
- Gender Reveal Party
- Baby shower
- Chrzest Święty
- Roczek, Pierwsze urodziny
- PasteLove Party
- Neonowe Party
- Hawajskie party
- Lama Party
- Meksykańska Impreza
- Pirackie party
- Impreza w stylu Harry Potter
- Impreza Sportowa
- Impreza lata 20-te, 30-te
- Impreza lata 40-te, 50-te
- Impreza lata 60-te HIPIS, FLOWER POWER
- Impreza lata 70-te DISCO
- Impreza lata 80-te, 90-te
- Dekoracje i akcesoria
- Party w kolorze: ...
- Impreza: okazja i temat
- Pomysł na prezent
- OUTLET
NOWOŚCI
PROMOCJE


























































Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@partyworld.pl
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy możesz pobrać tutaj
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: PARTY WORLD "reklamacje i zwroty" ul. M. Kopernika 13, 95-015 Głowno , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@partyworld.pl lub drogą pocztową na adres PARTY WORLD "reklamacje i zwroty" ul. M. Kopernika 13, 95-015 Głowno.
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamowany towar należy wysłać na adres: PARTY WORLD "reklamacje i zwroty" ul. M.Kopernika 13; 95-015 Głowno
Przed odesłaniem towaru, prosimy o wysłanie reklamacji mailem z załączonymi zdjęciami. W odpowiedzi, poinformujemy o dalszych krokach postępowania i formie odesłania produktu w ramach reklamacji.
Stroje/przebrania i inne małe, miękkie przedmioty, prosimy wysyłać w ramach reklamacji listem poleconym, ekonomicznym.
W przypadku wysyłki inną usługą, koszt wysyłki, zostanie zwrócony zgodnie z Cennikiem Poczty Polskiej, dla w/w usługi, chyba że mailowo ustalimy konieczną inną formę wysyłki.